søndag den 14. september 2008

Lidt om mig. Jan Brønager !!


Her på bloggen er det planen at fortælle lidt om min store passion for det lidt mere eksotiske. Jeg har holdt krybdyr i snart 30 år. Min helt store interesse er mindre python og boa arter. Men lidt øgler og skildpadder har osse sneget sig ind. Planen på bloggen er at vise hvad der rør sig i min hobby. Opdræt, messer osv.
Jeg er en ung Vejgaarddreng ;-) fra 1966. Har altid interesseret mig for dyr. Men slangerne kom først til da jeg som 19 årig flyttede hjemmefra. Alt var tilladt, hjemme hos mine forældre, på nær hold af slanger. Der satte de grænsen ? Men på det lille værelse i charlottehøj, tror jeg samtlige arter indenfor dyreverden, der var muligt at holde. Havde været inde og vende på værelset. Mulighederne var der, da jeg havde et lille fritidsjob i Vejgaard dyrehandel.
Gennem denne hobby, superforeningen Aktive Herpetelogers Sammenslutning (AHS). Som desværre er nedlagt nu. NHF, messer i ind og udland. Har jeg mødt og fået utroligt mange gode venner og bekendte. Især med AHS, har vi haft nogle super gode udenlands ture, til diverse reptil steder.

Ingen kommentarer: